++بخون وبخند++

manoto

به یاد همه ی رازهاییکه میدانیم...من وتو...

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ manoto خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

سخنرانی یه مرغ در مرغ داری

من قیمت تعیین مکنم ...

من به پشتوانه تخمام تودهن این ملت میزنم

جوجه ها=

روح منی قدقدی

تخم شکنی قدقدی

 

واگذارت میکنم به خدا اگه این متن رو بخونی و بهش عمل نکنی

پاشو یه قرش بده...

 

یه فیل بایه مورچه ازدواج میکنن بعد از یه مدت بینشون دعوامیشه فیله میاد مورچه رو بزنه مورچه میگه اگه به من رحم نمیکنی به بچه ی تو شکمم رحم کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:,

] [ 12:6 ] [ yoosef ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه